Free Porn
xbporn

https://www.bangspankxxx.com
vendredi, septembre 20, 2024
HomeCarsPerodua keluarkan kenyataan rasmi berhubung isu "gula" dalam enjin Bezza yang tular...

Perodua keluarkan kenyataan rasmi berhubung isu « gula » dalam enjin Bezza yang tular di media sosial


Baru-baru ini tular di hantaran media sosial yang dibuat oleh seorang pemilik Perodua Bezza yang menyatakan keretanya yang baru dibeli Oktober lalu kini tersadai di pusat servis jenama berkenaan kerana masalah enjin, hanya selepas 46 km digunakan. Susulan itu, pihak Perodua baru sahaja mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung isu tersebut.

“Merujuk kepada aduan yang diterima daripada pelanggan kami mengenai kereta Perodua Bezza yang baru dibeli, kami ingin memaklumkan bahawa pihak Perodua sudah berkomunikasi dengan pelanggan terbabit sejak Oktober tahun lalu. Sejak itu, kami telah mengambil beberapa langkah untuk menyelesaikan isu terbabit termasuklah dengan menawarkan kereta sementara untuk digunakan serta menawarkan pilihan untuk membeli semula kereta berkenaan,” kata Ketua Pegawai Operasi Perodua Sales Sdn Bhd, Encik JH Rozman Jaafar dalam kenyataan tersebut.

“Perodua juga telah memberi jaminan kepada pelanggan berkenaan untuk mengutamakan kes beliau dan kami juga ingin menepis dakwaan bahawa tiada sebarang tindakan diambil oleh pihak syarikat untuk menyelesaikan isu ini. Siasatan menyeluruh berhubung isu ini sedang dijalankan dan kami akan berkongsi maklumat lanjut mengenainya selepas ia selesai,” tambahnya lagi

Perodua keluarkan kenyataan rasmi berhubung isu “gula” dalam enjin Bezza yang tular di media sosial

Rozman turut memohon maaf ke atas semua kesulitan yang timbul dan berterima kasih di atas kerjasama yang diterima oleh pihaknya.

Isu ini tular sejak semalam di mana pemilik Perodua Bezza berkenaan menaikkan satu hantaran menerusi akaun facebook miliknya, menyatakan kereta yang dibeli pada Oktober tahun lalu tersebut mengalami masalah enjin yang tidak boleh dihidupkan pada hari pertama ia dibawa pulang ke rumah.

Hantaran itu juga menyebut siasatan awal dari pihak Perodua mendapati terdapat bendasing di dalam enjin berkenaan seperti gula yang menyebabkan kerosakan tersebut. Rundingan antara kedua-dua pihak untuk menyelesaikan perkara ini masih belum dimuktamadkan sehingga sekarang, mendorong pemilik tersebut membuat hantaran di media sosial itu.

Nak jual kereta anda? Jual dengan myTukar.



RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

Recent Comments