Free Porn
xbporn

https://www.bangspankxxx.com
samedi, septembre 21, 2024
HomeCarsPolis cari sekumpulan 'Superman tergolek' di LPT

Polis cari sekumpulan ‘Superman tergolek’ di LPT


Polis cari sekumpulan ‘Superman tergolek’ di LPT

Baru-baru ini tular di media sosial satu video berdurasi 28 saat memaparkan sekumpulan penunggang motosikal yang menunggang secara merbahaya dengan aksi ‘Superman’, diakhiri dengan kemalangan di mana beberapa ahli kumpulan tersebut berlanggar dan terjatuh dari motosikal masing-masing.

Susulan itu Jabatan Siasatan Dan Penguatkuasaan Trafik Polis DiRaja Malaysia (JSPT PDRM) telah mengeluarkan kenyataan bagi mengesan kesemua individu yang terlibat dalam video tersebut.

“Semakan JSPT terhadap video yang dirakam oleh salah seorang penunggang motosikal yang terlibat, mendapati kejadian berlaku berdekatan susur Hentian R&R Temerloh Lebuhraya Pantai Timur (LPT 1). Pihak JSPT telah mengarahkan JSPT Pahang untuk mengesan dan menjalankan siasatan terhadap penunggang motosikal yang terlibat,” tulis kenyataan tersebut.

Jabatan itu juga menggesa kepada mereka yang terlibat untuk segera tampil ke mana-mana balai polis berhampiran bagi membantu siasatan memandangkan no. plat motosikal telah dikenalpasti.

Nak jual kereta anda? Jual dengan myTukar.



RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

Recent Comments